Aqui t’expliquem les condicions i com fer-ho.
Tipus de client i condicions de compra
- Client fix: permet treballar temes com el reciclatge i altres activitats lligades a Planeses. A més ens facilita molt la gestió, el que ens permet oferir unes millors condicions de compra. Aquestes condicions són:
- Comanda mínima: 20€
- Periodicitat compra: No és necessari que cada setmana efectuï una compra però per gaudir dels cupons de descompte cal comprar com a mínim cada 2 setmanes.
- Transport: es paga transport segons les tarifes de Planeses.
- Pagament: domiciliació bancària. Planeses domiciliarà els rebuts a principis de cada mes per l’import total de les cistelles del mes anterior.
- Embalatges: es fan servir caixes retornables. A més es reciclen pots de vidre altres materials.
- Descomptes: Per compres superiors a 40€ (IVA inclòs), 8% de descompte. Per compres superiors a 60€ (IVA inclòs), 16% de descompte. El descompte és en forma de cupons i tindrà una durada de 15 dies (passat aquest temps es perdrà el valor del cupó).
- Client de cooperativa o grup de consum: ens facilita la gestió agrupant els repartiments en un punt. La gestió de les comandes de cada membre de la cooperativa és individualitzada (cada membre fa la seva comanda i rep la seva cistella feta).
- Comanda mínima: No hi ha comanda mínima per cistella. La comanda mínima es per a la suma de totes les cistelles de la cooperativa i serà de 100 € setmanals per a les comarques de Girona i 200 € setmanals per Barcelona.
- Transport: a cada cistella feta se li carregarà 1€ en concepte de gestió i transport.
- Pagament: segons com s’acordi amb cada cooperativa o grup de consum, el pagament es pot fer en metàl·lic, per domiciliació o per transferència bancària.
- Embalatges: es fan servir caixes retornables. A més es reciclen pots de vidre.
- Descomptes: 16% de descompte fix en tots els productes aplicable en el moment de fer la compra.
Per a gaudir d’aquestes condicions el client s’haurà de donar d’alta posant-se en contacte amb Planeses i pagant un dipòsit de 15 € que es retornarà quan el client es doni de baixa. Un cop a l’any es farà un cobrament de 5 € no retornable per a compensar les pèrdues de material reciclable. El client disposarà d’un usuari i una contrasenya per fer la compra i consultar el seu historial de compres. Cada setmana rep un correu electrònic amb l’enllaç a la botiga per a facilitar-li la compra.
Aquest sistema ens permet ajustar els imports de les compres fetes. Els articles que van a pes (fruites, verdures, pollastres, etc.) varien en funció del pes final i per tant també varia l’import a pagar, que pot ser una mica més o menys de l’inicialment previst.
Horari i dies de compra a la botiga
Les compres a la botiga es podran fer de divendres (14h.) a dilluns (13h.) aproximadament.
En el cas d’alguns productes com els embotits o d’altres (ja està indicat) i per a garantir un bon servei, aquests productes s’han d’encarregar abans de les 08:00 del matí de dilluns.
Repartiment cistelles
- Dijous: Barcelona
Preu i condicions del transport
- 1€ a Barcelona.
Servei d’atenció al client
- Per Whatsapp: a partir d’una llista de difusió, els i les clients/es que ho desitgin podran contactar amb Planeses a través de Whatsapp, per fer arribar els seus comentaris. La Llista de difusió permet a Planeses agrupar a tots els seus clients i clientes en un sol lloc. A diferència dels Grups de Whatsapp, la llista de difusió permet guardar la privacitat de tots els i les membres que la formen. Les llistes permeten que nosaltres us puguem enviar un mateix missatge a varies persones de forma simultània. En aquest cas els destinataris/es no saben a qui més s’ha enviat aquest mateix missatge i, per tant, no es poden comunicar entre ells sinó solament amb qui ha enviat el Whatsapp, preservant d’aquesta manera la vostra privacitat.
També funciona a l’inrevés, si un/a client/a envia un missatge a aquest servei d’atenció al client, la resta d’inscrits a la llista no veuen el missatge enviat.
Planeses ha creat aquesta llista de difusió per a tenir un canal d’atenció als/a les clients/es, àgil, ràpid i segur.
Per a que funcioni aquesta llista, Planeses us dóna d’alta i vosaltres pel fet de tenir el nostre número de mòbil entre els vostres contactes ja podreu rebre i enviar missatges.
És important que en el cas que ens vulgueu comunicar algun problema amb la vostra comanda, ho feu a través d’aquest canal si teniu Whatsapp. Adjuntar una fotografia si és necessari i deixar un comentari.
- A través de la botiga online: a Contacte trobaràs un espai per a deixar comentaris i si ho necessites, adjuntar fitxers (documents, fotos, etc.). El vostre missatge arribarà a la nostra botiga.
- Per correu electrònic: sinó teniu Whatsapp podeu utilitzar el correu electrònic per a comunicar-vos amb nosaltres. Molt important adjuntar fotos si el motiu del vostre escrit està relacionat amb algun producte de la comanda. planesesmail@gmail.com
- Per telèfon: si ho preferiu podeu utilitzar el telèfon encara que prioritzem l’ús del Whatsapp.
Si el vostre missatge està relacionat amb algun article que heu rebut en mal estat, heu de fer la reclamació abans de 48h a partir de l’entrega del producte.
Per a donar-se d’alta a la botiga virtual
Telèfon i Whatsapp: 658 83 88 60
E-mail: planesesmail@gmail.com
Web: www.planeses.cat