Comunicat de la FAVB

favbPel dissabte 28 de gener, un gran nombre d’entitats veïnals de la ciutat estem preparant una ocupació simbòlica de la Rambla de Barcelona en protesta contra l’augment dels preus de l’habitatge, el creixement exponencial del turisme i altres fenòmens que produeixen l’expulsió de la ciutat de les famílies de rendes baixes. Mireu el manifest adjunt.

La Favb, junt amb la Taula Veïnal d’Urbanisme, hem estat un dels impulsors d’aquesta mobilització. En les reunions hi han participat directament algunes associacions de veïns i veïnes, com l’Avv Besòs,  Avv Clot –Camp de l’Arpa, Avv Gòtic, Avv Sagrada Família. Aquestes associacions ja figuren com a convocants de la mobilització però ens agradaria que us hi suméssiu el màxim d’associacions, per tal de fer una convocatòria el més amplia i unitària possible.

Contesteu, si us plau a aquest correu dient si voleu que la vostra associació figuri com a convocant d’aquesta manifestació. Ho hauríeu de fer ràpidament donat que el termini dels signats inicials acaba aquest 24 de desembre.

Cordialment,

Ana Menéndez Martínez de Bartolomé

En nom de la Junta de la Favb

PD. A principis de gener rebreu una convocatòria pel 18 de gener per preparar aquesta mobilització dirigida a totes les persones de les juntes de les associacions de veïns. Preguem que reserveu aquesta data en la vostra agenda. Adjuntem Manifest i carta.

Remodelació Plaça Les Glòries

Marea Pensionista

Tenis de taula

Raquetes

Tenim pales i pilotes!!!
Farem cursos, campionts... etc
És un joc indicat per a totes les edats!!!
També Tenim Futbolí!!!

dimecres de 18:00 a 20:00 h.